Щоб інформаційна система на вашому підприємстві працювала стабільно і безвідмовно, кваліфіковані фахівці нашої компанії надають послугу під назвою Абонентське обслуговування 1С.
Що ви отримаєте, звертаючись до нас за допомогою? Наші співробітники будуть:
- Консультувати вас щодо роботи з ПО;
- Заповнювати нормативно-довідкову інформацію, коли запускається система;
- Вирішувати облікові завдання і допомагати складати звітну документацію;
- Регулярно оновлювати конфігурацію;
- Допрацьовувати ПЗ відповідно до специфіки роботи підприємства;
- Налаштовувати програмне забезпечення;
- Проводити дослідження бізнес процесів;
- Тестувати програмні продукти і оновлені конфігурації;
- Проводити регулярний аудит, спрямований на усунення помилок;
- Демонструвати можливості системи при правильній роботі з нею;
- Навчати співробітників працювати з системою.

Чому абонентське 1С обслуговування так необхідно?
Просити допомоги у фахівців - правильне рішення, адже кваліфіковані співробітники завжди допоможуть з вирішенням проблем і знайдуть відповіді на будь-які питання, пов'язані з роботою системи. А ви, в підсумку, можете бути впевнені в тому, що:
Вам надають кваліфіковану допомогу. За кожним клієнтом закріплюється спеціаліст, який досконало володіє навичками роботи з 1С і здатний знайти варіант вирішення завдань різної складності.
Регулярно проводиться моніторинг системи. В рамках послуги надається регулярний виїзд фахівця для того, щоб провести аудит інформаційної системи, виявити помилки і усунути їх. Таким чином, ризик виникнення збоїв в роботі програмного забезпечення, обладнання і всієї системи зводиться до мінімуму.
Всі роботи виконуються швидко і якісно. Чим довше передбачається співпраця, тим краще фахівці пізнають інформаційну систему, а значить, можуть дуже швидко усувати несправності та вирішувати проблеми.
Ваша інформаційна система не буде залежати від одного фахівця. Навіть якщо співробітник, закріплений за вами, захворіє або піде у відпустку, на заміну йому буде знайдений інший кваліфікований фахівець, тому ви НЕ залишитеся без допомоги.
Ваші витрати на послуги абонентського обслуговування будуть мінімальними Вартість такої послуги значно менша, ніж витрати на утримання фахівця з 1С в штаті.
З абонентським обслуговуванням 1С ви можете бути впевнені в тому, що інформаційна система вашого підприємства буде працювати без збоїв та стабільно.