«ТЕХНОПОЛІС» - є спеціалізованою мережею магазинів аудіо, відео, побутової техніки та електроніки в Україні. Була заснована 18 квітня 2003 року і є першою роздрібною компанією в Україні, яка використала в торгівлі побутовою технікою перспективний формат магазину європейського зразка - гіпермаркет. На сьогодні «ТЕХНОПОЛІС» - динамічно розвивається роздрібна мережа магазинів формату майбутнього. Нові технології в управлінні, оперативність у прийнятті рішень, інтенсивність і швидкість розвитку мережі дозволяють нам зайняти лідируючі позиції і нести кращі рішення для споживачів.
Опис робіт по впровадженню
Компанія "Технополіс" з програмним продуктом від фірми «1С» знайома кілька років. Для розгортання роздрібній торговельній мережі гіпермаркетів електроніки і побутової техніки свого часу використовувалося рішення на платформі «1С: Підприємство 7.7». Однак, зі зростанням кількості магазинів і відповідно обсягу оброблюваної інформації можливостей сьомий платформи виявилося недостатньо для комфортної роботи користувачів. На початку 2007 року було прийнято рішення про початок проекту впровадження інформаційної системи управління на базі платформи «1С: Підприємство 8».
Було придбано типове рішення «Управління торгівлею для України» редакції 2.2, після чого сформована власна команда впровадження для ведення цього проекту. В кінці літа 2007 року стало зрозуміло, що завершити проект власними силами Замовника до наміченого терміну не представляється можливим, оскільки необхідно було підтримувати поточний рішення на платформі «1С: Підприємство 7.7» і одночасно розробляти нове. Тоді було прийнято рішення про залучення зовнішньої внедренческой організації з відповідними компетенціями.
Після проведення аналізу ринку партнерів фірми «1С» в місті Києві, був зроблений вибір на користь нашої компанії, оскільки ми маємо відповідний досвід автоматизації торговельних підприємств, в тому числі формату гіпермаркетів. Також, важливим був той момент, що наша компанія змогла оперативно надати кваліфікованих фахівців, здатних в стислі терміни вирішити поставлені завдання.
Перед робочою групою, в яку були включені як фахівці компанії «Сітіс», так і фахівці компанії Замовника були поставлені наступні завдання:
- Реалізувати механізм автоматичного обміну даними, використовуючи можливості платформи «1С: Підприємство 8.1». Домогтися стійкої роботи механізму при великій прогнозованою навантаженні (до 60 магазинів в найближчій перспективі) з інтервалом часу обміну до однієї години;
- Реалізувати механізм гнучкої міграції даних за заданими критеріями міграції (з автоматичною консолідацією інформації в базі центрального офісу);
- Розробити механізм і регламент виділення периферійних баз даних для нових торгових точок;
- Модифікувати типовий механізм резервування товарів з урахуванням наших вимог;
- Модифікувати типовий механізм знижок відповідно до наших вимог;
- Розробити управлінську звітність для фінансового департаменту (управлінський баланс, фінансовий аналіз, оборотно-сальдову ведемо);
- Реалізувати автоматичний розподіл додаткових витрат при надходженні товару;
- Розробити, налагодити і запустити механізм знижок за дисконтними картками;
- Налагодити механізм нарахування заробітної плати для торгового персоналу.
Був проведений аналіз вимог клієнта і написано технічне завдання, відповідно до якого виконувалася розробка і тестування.
На даний момент триває взаємодія з компанією «Технополіс» на умовах обслуговування. На початку 2008 року передбачається приступити до проекту перекладу основної частини магазинів на платформу «1С: Підприємство 8», а також реалізація проекту з управління персоналом, розрахунку заробітної плати і кадрового обліку. На черзі проект по запуску бюджетного управління торговою мережею.