Компанія ДКТ була створена в квітні 1993 року. В даний час роздрібна торговельна мережа компанії включає два магазини, розташованих в центрі Києва. Компанія має офіційний статус дистриб'ютора портативних комп'ютерів торгових марок Toshiba, Samsung і Fujitsu Siemens, а також бізнес-партнера IBM першого рівня і бізнес-партнера HP із продажу ноутбуків в Україні.
Опис робіт по впровадженню
Понад рік тому, компанією ДКТ було прийнято рішення про впровадження інформаційної системи управління підприємством на базі платформи "1С: Підприємство 8". На той момент вже використовувалася інша інформаційна система, однак вона не влаштовувала за вимогами масштабованості, функціонального наповнення і гнучкості в налаштуванні. Також, важливим фактором була вартість підтримки та розвитку системи.
У серпні 2006 року стартував проект детального обстеження діяльності компанії, який тривав два з половиною місяці. В проектну групу з боку виконавця були включені керівник проекту, бізнес-аналітик і консультант з управління торговельною діяльністю. В рамках проекту обстеження були проведені такі роботи:
- створений документ "Статут проекту", який пройшов п'ять редакцій;
- проведено анкетування та аудіювання ключових користувачів;
- описані основні бізнес-процеси у вигляді документа "Карта бізнес-процесів" (більше 16 редакцій);
- розроблений документ "Технічні вимоги" до основних бізнес-процесів;
- описана матриця прав доступу і інтерфейси;
- створений документ "Архітектурна специфікація" нової інформаційної системи;
- виконано оцінку трудовитрат для реалізації проекту;
- складений план розробки та запуску інформаційної системи;
Карта бізнес-процесів описувалася "як повинно бути". У процесі опису проводилася оптимізація товарних потоків і вибудовувалася система управління запасами з урахуванням нової моделі бізнес-процесів.
В рамках проекту обстеження описувалися організаційні структури підприємства Замовника. За результатами опису відбувалася часткова реструктуризація структури підприємства.
При розробці програмно-технічної архітектури враховувалися вимоги щодо інтеграції з зовнішніми інформаційними системами:
- web-портал Замовника;
- інформаційна система для ведення бухгалтерського і податкового обліку;
- інтеграція з системою клієнт-банк.
Опис робіт по впровадженню
Понад рік тому, компанією ДКТ було прийнято рішення про впровадження інформаційної системи управління підприємством на базі конфігурації "Управління торгівлею для України" платформи "1С: Підприємство 8". На той момент вже використовувалася інша інформаційна система, однак вона не влаштовувала за вимогами масштабованості, функціонального наповнення і гнучкості в налаштуванні. Також, важливим фактором була вартість підтримки та розвитку системи. У серпні 2006 року стартував проект детального обстеження діяльності компанії, який тривав два з половиною місяці. В проектну групу з боку виконавця були включені керівник проекту, бізнес-аналітик і консультант з управління торговельною діяльністю. В рамках проекту обстеження були проведені такі роботи:
- створений документ "Статут проекту", який пройшов п'ять редакцій;
- проведено анкетування та аудіювання ключових користувачів;
- описані основні бізнес-процеси у вигляді документа "Карта бізнес-процесів" (більше 16 редакцій);
- розроблений документ "Технічні вимоги" до основних бізнес-процесів;
- описана матриця прав доступу і інтерфейси;
- створений документ "Архітектурна специфікація" нової інформаційної системи;
- виконано оцінку трудовитрат для реалізації проекту;
- складений план розробки та запуску інформаційної системи;
На базі цих документів було сформовано цінову пропозицію і проведені переговори про проект розробки та запуску інформаційної системи, який почався в листопаді 2006 року. В рамках проекту по розробці інформаційної системи були охоплені наступні процеси:
- Управління закупівлями;
- Управління запасами;
- Управління підготовкою товарів;
- Управління сервісом;
- Управління продажами;
- Управління інформацією про товари;
- Управління грошовими коштами;
- Управління взаєморозрахунками.
Етап розробки нової інформаційної системи було завершено в серпні 2007 року, після чого було проведено навчання співробітників Замовника як базових можливостей платформи, так і можливостям розробленої інформаційної системи. На даний момент проект завершений і підписаний договір про супровід.