«Козирна Карта» - найбільша мережа ресторанів, загальновизнаний лідер ресторанного ринку України. Сьогодні до послуг гостей понад 90 ресторанів по всій країні. Ми не стоїмо на місці і плануємо все нові і нові відкриття. У компанії працюють більше 10 000 співробітників, які безперервно забезпечують високоякісний сервіс і створюють гарний настрій гостям.
Опис робіт по впровадженню
Автоматизація торгової та виробничої діяльності ТОВ "Козирна Карта Менеджмент" проведена на базі типової конфігурації програми "1С: Управління виробничим підприємством 8 для України".
У процесі свого розвитку компанія досягла тієї стадії, коли використовувана інформаційна система, перестала «встигати» за темпами зростання бізнесу. Також в діяльності компанії "накопичилися" бізнес-процеси, які не були передбачені в попередній системі. Потрібно було замінити інформаційну систему управління підприємством, відповідну новим вимогам до функціональності і масштабованості. Це стосувалося не тільки швидкості обробки документів, але і швидкості формування звітів, їх наочності і настраиваемости.
Керівництво компанії обирало з кількох інформаційних систем різних постачальників, які влаштовували за вимогами, в тому числі західних розробників. Однак, ключовою перевагою запропонованої інформаційної системи "1С: Управління виробничим підприємством 8 для України" була функціональна насиченість, можливість покрити більшість управлінських контурів на підприємстві, від функції закупівель сировини і матеріалів до продажів і врахування виробничих витрат. В результаті переговорів системи на базі "1С: Підприємство 8" отримала незаперечну перевагу за співвідношенням ціна / якість.
Суттєва зміна базового рішення не планувалася, за винятком декількох моментів:
- деталізований облік продажів в розрізі товарних напрямків, контрагентів і менеджерів (сервіс-менеджерів і клієнт-менеджерів);
- модифіковані друковані форми документів з урахуванням специфіки організації (облік продажів від імені двох організацій, логотипи і т.д.);
- особливі вимоги до підсистеми ціноутворення і знижок;
- заборона зміни номерів документів і кодів довідників;
- окрема друкована форма для товарно-транспортної накладної;
- додаткові звіти відповідно до вимог.
Вихоячи з вищесказаного, обсяг допрацювань базової системи склав не більше 10% від загального обсягу робіт.
Суттєвий обсяг робіт виник по таким завданням:
- Навчання і консультування персоналу Замовника;
- Аудит вхідних даних (запасів і залишків взаєморозрахунків);
- Перенесення залишків і нормативно-довідкової інформації.
На даний момент проект успішно завершено, автоматизовані такі облікові та управлінські контури:
- Замовлення постачальникам;
- Управління виробничими витратами;
- Управління складськими запасами;
- Управління резервами запасів;
- Замовлення покупців;
- Облік продажів;
- Управління взаєморозрахунками;
- Управління грошовими коштами;
- Облік необоротних активів;
- Бухгалтерський і податковий облік.
В результаті впровадження компанія "Козирна Карта Менеджмент" отримала ефективний управлінський інструмент, відповідний базовим вимогам.