Концерн «ПБГ Україна» - є лідером інвестиційно-будівельного ринку Польщі, маючи в своєму складі такі спецілізірованних компанії, як
«PBG-SA» - будівництво житлових і промислових будівель різної поверховості та складності,
«HYDROBUDOVA POLSKA» - гідротехнічне будівництво, будівництво житлових і промислових будівель і автомобільних доріг,
«GASOIL enginiring» - інжинірингові послуги з реалізації об'єктів нафтогазового комплексу Польщі та інших країн Європи,
«INFRA» - будівництво об'єктів міської і промислової інфраструктури, інженерних мереж і комунікацій,
«HYDROBUDOVA - 9» -будівництво і дизайн об'єктів навколишнього середовища, споруд водопостачання, теплопостачання та очищення стічних вод, в тому числі колекторів великого діаметру з використанням методу мікро-тонелювання і горизонтального буріння,
«APRIVIA» - будівництво доріг, мостів, віадуків і виробництво залізобетонних виробів і напівфабрикатів для дорожнього будівництва і благоустрою,
«PBG-METRO» - будівництво, реконструкція та модернізація основних і допоміжних споруд для метрополітену.
Опис робіт по впровадженню
Керівництво компанії «ПБГ Україна» прийняло рішення про автоматизацію, звернувшись в компанію «Сітіс», так як була необхідність в комплексній інформаційній системі. Вибір був зроблений на користь програмного продукту «1С: Підприємство 8. Управління будівельною організацією для України».
- Створити єдиний інформаційний простір для всіх підрозділів компанії;
- Налагодити оперативний облік в реальному масштабі часу в режимі «сьогодні на сьогодні»;
- Підвищити прозорість і контроль бізнес-процесів для менеджменту компанії;
- Отримати інструмент надає допомогу менеджменту компанії в прийнятті обгрунтованих управлінських рішень;
- Підвищити якість планування, обліку і контролю основної діяльності з метою мінімізації відхилень між планом і фактичними результатами;
- Удосконалити систему керуючу бюджетом компанії і контролюючу потоки грошових коштів;
- Побудувати систему планування податків, з метою оптимізації бази оподаткування;
- Швидко адаптувати бізнес-процеси підприємства при зміні зовнішніх умов функціонування бізнесу, структури і розмірів компанії;
- Забезпечити однократность введення первинної інформації в місцях її виникнення, підвищити відповідальність персоналу за введення інформації, скоротити кількість помилок;
- Інтегрувати оперативний та бухгалтерський контури управління, вести бухгалтерський і податковий облік згідно з чинним законодавством;
- Підвищити рівень інформаційної безпеки, створити єдині засоби управління доступом користувачів до інформації та функцій автоматизованого управління, протоколювати роботу персоналу;
- Отримати рішення на промислово супроводжуваної, постійно розвивається платформі.
- На етапі проектування інформаційної системи буде проведено узгодження загального розуміння цілей проекту серед всіх зацікавлених в ньому осіб. Будуть визначені та оцінені кількісні (вимірні) показники на поточний момент і їх цільове значення на момент закінчення проекту, який відображатиме очікування ключових зацікавлених осіб.
- Етап 1. Автоматизація облікових операцій заводу
- Етап 2. Автоматизація планування діяльності заводу
- Етап 3. Автоматизація облікових операцій торгового дому (компаній дилерів)
- Етап 4. Автоматизація бюджетування
- Визначено цілі та межі етапу проекту. Встановлено кількісні (вимірні) показники виконання цілей етапу проекту.
- Прототип основних операцій госп. діяльності замовника в типовому рішенні «1С: Підприємство 8. Управління будівельною організацією для України»
- Проектна команда замовника ознайомлена з можливостями типового рішення «1С: Підприємство 8. Управління будівельною організацією для України»
- Виконано оцінку технічної можливості бути реалізованим
- Виконана настройка механізму завантаження успадкованих даних;
- Виконана настройка наборів прав доступу;
- Виконана і прийнята замовником доопрацювання / налаштування ІС під специфічні вимоги;
- Навчений використання ІС персонал робочої групи замовника
- керівництву підприємства й керівникам, відповідальним за розвиток бізнесу - можливості для аналізу, планування і гнучкого управління ресурсами компанії для підвищення її конкурентоспроможності;
- керівникам підрозділів, менеджерам і співробітникам, що безпосередньо займаються виробничою, збутовою, постачальницької і іншою діяльністю по забезпеченню процесу виробництва - інструменти, що дозволяють підвищити ефективність щоденної роботи по своїх напрямках;
- працівникам облікових служб підприємства - засоби для автоматизованого ведення обліку в повній відповідності з вимогами законодавства і корпоративними стандартами підприємства.