НОВА ВЕРСІЯ 1С:ПІДПРИЄМСТВО 8. УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ДЛЯ УКРАЇНИ, РЕДАКЦІЯ 1.3. ВВЕДЕНІ НОВІ ФУНКЦІЇ, УДОСКОНАЛЕНО ПОТОЧНІ
Чергове оновлення конфігурації "Управління виробничим підприємством для України в редакції 1.3 торкнулося таких розділів:
- Управління виробництвом
- Регламентована звітність
- Сервісні можливості
- Торгове обладнання
- Налаштування обліку
Далі наводимо короткий опис нових налаштувань для кожного з розділів.
Управління виробництвом
- Тепер розрахунок собівартості можна проводити в оперативній пам'яті, не використовуючи тимчасових таблиць. У клієнт-серверному режимі така можливість дозволяє досягти більш точних розрахунків. Для вибору способу досить поставити чи зняти прапорець у полі "Використовувати тимчасові таблиці для зберігання проміжних рішень СЛУ". Відключений за замовчуванням прапор прибирає тимчасові таблиці. Якщо вам необхідно створити їх, досить вибрати цю функцію.
- Для звичайного і керованого програми можна форматувати регулярні документи "Табель обліку робочого часу організації" згідно з даними оперативних документів "Звіт про склад зміни".
Регламентована звітність
Внесені нові регламентовані звіти. Їх створення і обробка можливі тільки в системі 1С-Звіт. Нижче наводимо перелік форм:
- Декларація по прибутку спрощена (форма затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2012 №98. Коди звітів в 1С-Звіт: J0109101, J0109201.)
- Форма N 1 - ціни (пром) (форма затверджена наказом Держкомстату України від 30.06.2009 N 221, із змінами, внесеними наказом Держкомстату України від 22.12.2008 р. №514, код звіту в 1С-Звіт: S0401205)
- Форма № 1 - послуги (місячна) (форма затверджена наказом Держкомстату України від 24.06.2010 N 241. Код звіту в 1С-Звіт: S2600106)
- Форма № 1 - послуги (річна) (форма затверджена наказом Держкомстату України від 24.06.2010 N 240. Код звіту в 1С-Звіт: S2600206)
Сервісні можливості
1. У режимі додатку з'явився ряд інструментів, що полегшують роботу адміністратора:
- Список активних користувачів
- Перегляд журналу реєстрації
- Оновлення конфігурації
- Перегляд опису змін системи
2. Введена обробка "Адміністрування користувачів". Вона знаходиться в меню «Користувачі» (інтерфейс Адміністрування користувачів»). З її використанням з'являється ряд нових функціональних можливостей:
- Здатність оновлювати інформаційну базу в режимі керованого застосування.
- Можливість оцінювати продуктивність системи, в тому числі інтегральну за методикою APDEX. Функція запускається дією «Оцінка продуктивності» у розділі «Адміністрування» через додаток тонкий клієнт.
- Обробка "Адміністрування користувачів" може бути використана як робоче місце адміністратора користувачів.
Торгове обладнання
У тонкому клієнті введена підтримка сканера штрих-коду. Функція застосовна до наступних документів:
- Звіт майстра зміни
- Переміщення товарів
- Надходження товарів і послуг
- Прибутковий ордер на товари
- Видатковий ордер на товари
- Реалізація товарів і послуг
- Рахунок на оплату покупцю
- Рахунок на оплату постачальника
- Вимога-накладна
Налаштувати сканер штрих-коду можна за допомогою команди "Настройка програми", заданої в панелі дій групи "Сервіс" розділу "Адміністрування".
Налаштування обліку
1. Розділ "Витрати і собівартість" перейменовано в "Режим обліку витрат".
2. З'явився новий розділ "Собівартість". У нього перенесено ряд налаштувань:
- "Тип цін планової собівартості номенклатури" з розділу "Виробництво"
- "Вести облік собівартості МПЗ по складам в регламентованому обліку", з розділу "Режим обліку витрат"
- "Вести облік собівартості МПЗ по складам в управлінському обліку" з того ж розділу
3. Перейменована налаштування "Вести управлінський облік собівартості по організаціям" з розділу "Режим обліку витрат". Тепер її назва звучить так: "Вести управлінський облік витрат по організаціям".
4. В розділі "Розрахунок собівартості" при проведенні документа "Розрахунок собівартості випуску" тепер можна вибирати спосіб запису руху в регістри обліку витрат. Їх можна писати повністю або по частинах. Ця функція реалізується за допомогою нової установки "Записувати руху в регістри обліку витрат". Ознайомитися з її роботою можна у вбудованій довідці до форми "Налаштування програми" (інтерфейс "Завідувач урахуванням" - меню "Налаштування обліку").