Поспішаємо повідомити вам про те, що електронний документообіг «1С:ЕДО» буде виділено в окремий сервіс. Початок комерційного поширення стартувало 1 травня 2017 року.
Особливості сервісу
1С:ЕДО розроблений для тих, хто користується програмними продуктами на базі 1С:Підприємство 8. З його допомогою вдається обмінюватися електронною документацією зі своїми контрагентами. До числа документів відносяться рахунки, акти виконаних робіт, товарні накладні та інше. Все це інтегрується безпосередньо з «1С:Підприємство 8» без необхідності створювати зовнішні файли.
Сервіс 1С ЕДО і його можливості
З допомогою сервісу вийде:
- створювати документи за вже існуючими шаблонами безпосередньо в самому 1С ЕДО;
- вивантажувати рахунки, акти виконаних робіт і товарні накладні без створення проміжних файлів або додаткової обробки (процес вимагає лише одного натискання кнопки, інтеграція з сервісом пряма);
- підписувати, шифрувати і відправляти документи, створені контрагентам, які теж використовують модуль ЕДО 1С за прямим або поштовим з'єднанню, а також за допомогою електронної пошти;
- отримувати інформацію та документи від своїх контрагентів;
- завантажувати з 1С ЕДО чеки, товарні накладні, рахунки та акти виконаних робіт за допомогою одного натискання кнопки (відсутня необхідність створювати проміжні файли або додатково обробляти інформацію).
Такий сервіс спростить процес документообміну. Не потрібно більше витрачати час на те, щоб друкувати, видавати, відправляти поштою папери та їх копії для контрагентів.
Програми, які взаємодіють з сервісом ЕДО
До таких відносять:
- 1С Бухгалтерія 8 для України;
- 1С: Управління торговим підприємством 8 для України.
Але це тільки початок. У майбутньому розробники обіцяють, що 1С ЕДО Україна буде інтегрований з ще більшим числом конфігурацій.
Детальну інформацію про сервіс можна прочитатитут.