Сітіс
Продукція
  • Програми 1С, BAS
  • Ліцензії 1С
  • Ліцензії BAS
  • Прайс
Послуги
  • Консалтинг
  • Впровадження 1С: Підприємство 8
  • Супровід 1С
  • Абонентське обслуговування 1С
  • 1С ІТС - обслуговування програм 1С
  • Оренда 1С
  • Навчання 1С
  • Відеоуроки 1С
  • Супровід IT інфраструктури
Акції
Про компанію
  • Про компанію
  • Новини
  • Статті
  • Проекти
  • Відгуки
  • Співробітники
  • Клієнти
  • Партнери
  • Вакансії
  • Cпівробітництво
  • Сертифікати
Контакти
Ще
    Задати питання
    (44) 303 99 50
    (50) 600 14 72
    Замовити дзвінок
    office@sitis.com.ua
    Київ 03022, вул. Васильківська, 34, корпус Б, офіс 217
    • Facebook
    • Twitter
    • YouTube
    Сітіс
    Комплексна автоматизація
    на базі програм 1С Підприємство та BAS
    ruРусский
    (44) 303 99 50
    (50) 600 14 72
    Замовити дзвінок
    Продукція
    • Програми 1С, BAS
    • Ліцензії 1С
    • Ліцензії BAS
    • Прайс
    Послуги
    • Консалтинг
    • Впровадження 1С: Підприємство 8
    • Супровід 1С
    • Абонентське обслуговування 1С
    • 1С ІТС - обслуговування програм 1С
    • Оренда 1С
    • Навчання 1С
    • Відеоуроки 1С
    • Супровід IT інфраструктури
    Акції
    Про компанію
    • Про компанію
    • Новини
    • Статті
    • Проекти
    • Відгуки
    • Співробітники
    • Клієнти
    • Партнери
    • Вакансії
    • Cпівробітництво
    • Сертифікати
    Контакти
      Сітіс
      Продукція
      • Програми 1С, BAS
      • Ліцензії 1С
      • Ліцензії BAS
      • Прайс
      Послуги
      • Консалтинг
      • Впровадження 1С: Підприємство 8
      • Супровід 1С
      • Абонентське обслуговування 1С
      • 1С ІТС - обслуговування програм 1С
      • Оренда 1С
      • Навчання 1С
      • Відеоуроки 1С
      • Супровід IT інфраструктури
      Акції
      Про компанію
      • Про компанію
      • Новини
      • Статті
      • Проекти
      • Відгуки
      • Співробітники
      • Клієнти
      • Партнери
      • Вакансії
      • Cпівробітництво
      • Сертифікати
      Контакти
        Сітіс
        Сітіс
        • Продукція
          • Назад
          • Продукція
          • Програми 1С, BAS
          • Ліцензії 1С
          • Ліцензії BAS
          • Прайс
        • Послуги
          • Назад
          • Послуги
          • Консалтинг
          • Впровадження 1С: Підприємство 8
          • Супровід 1С
          • Абонентське обслуговування 1С
          • 1С ІТС - обслуговування програм 1С
          • Оренда 1С
          • Навчання 1С
          • Відеоуроки 1С
          • Супровід IT інфраструктури
        • Акції
        • Про компанію
          • Назад
          • Про компанію
          • Про компанію
          • Новини
          • Статті
          • Проекти
          • Відгуки
          • Співробітники
          • Клієнти
          • Партнери
          • Вакансії
          • Cпівробітництво
          • Сертифікати
        • Контакти
        • (44) 303 99 50
          • Назад
          • (44) 303 99 50
          • (50) 600 14 72
          • Замовити дзвінок
        office@sitis.com.ua
        Київ 03022, вул. Васильківська, 34, корпус Б, офіс 217
        • Facebook
        • Twitter
        • YouTube
        • Главная
        • Про компанію
        • Статті
        • Як вибрати CRM-систему?

        Як вибрати CRM-систему?

        • Про компанію
        • Новини
        • Статті
        • Проекти
        • Відгуки
        • Співробітники
        • Клієнти
        • Партнери
        • Вакансії
        • Cпівробітництво
        • Сертифікати
        Замовити дзвінок
        Написати повідомлення
        Залишити відгук
        Як вибрати CRM-систему?
        2 Серпня 2016
        Сьогодні ми розповімо Вам, на що варто звернути увагу при виборі CRM-системи для своєї компанії.

        Сучасний бізнес вже важко уявити без автоматизації різних процесів. Для цих цілей сьогодні використовується спеціальна CRM-система. Від того, наскільки правильно вона підібрана буде залежати подальший розвиток компанії:

        • буде зручна у використанні, сприяючи розвитку бізнесу;
        • буде незручною, ускладнює роботу співробітників і гальмує бізнес-процеси.

        Тому при виборі CRM системи України важливо підходити до вирішення питання з максимальною практичністю.

        На що важливо звертати увагу при виборі?

        В процесі вибору топ-менеджери і керівники компаній звертають увагу на кілька аспектів, виділяючи ті, які найбільш важливі для підприємства. А саме:

        • Який тип CRM необхідний для роботи компанії;
        • Можливість суміщення роботи облікової системи 1С CRM;
        • Відповідність вітчизняним стандартам ведення бізнесу;
        • Можливість зміни модулів під особливості підприємства для спрощення роботи;
        • Особливості організації робочих процесів і можливість організації віддаленої роботи співробітників;
        • Сукупна вартість впровадження і обслуговування.

        Програма CRM: її типи

        В залежності від того, які бізнес-завдання необхідно вирішувати в компанії, можна вибирати серед двох класів CRM:

        • операційний клас – при мінімальному бюджеті є можливість автоматизувати базові операції, фіксувати взаємини з клієнтами і вести єдину базу контактів. Такий клас не дозволяє автоматизувати всі бізнес-процеси, вести аналітичну роботу і прогнозувати продажу;
        • аналітичний клас – дає більше можливостей для аналітичної роботи. Якщо таку CRM купити, то користувачам стануть доступні можливості ведення сегментованої клієнтської бази (з історією взаємодії), аналіз даних, автоматизація бізнес-процесів, маркетингові дослідження, прогнозування ефективності продажів та інше.

        Можливість спільної роботи з обліковою системою

        Обмін даними з встановленими виробничими системами дозволяє спростити роботу підприємства. Наприклад, інформація про рахунки імпортується в бухгалтерську систему, а звідти – вже дані про оплату і відвантаження товарів і т. д.

        Відповідність вітчизняним стандартам

        Практика ведення бізнесу в Україні відрізняється від західної. З цієї причини деякі функції та особливості роботи в європейських системах CRM не будуть затребувані у нас і навпаки. Важливо звертати на це увагу, наприклад, вибрати декілька прийнятних варіантів і на кожен подивитися огляд CRM системи.

        Можливість зміни або розробки модулів

        Сучасні СРМ системи повинні бути гнучкими в роботі. Тобто при зростанні підприємства або зміну особливостей роботи, може виникнути необхідність змінити налаштування під поточні вимоги компанії. Тому більш популярні відкриті CRM системи.

        Можливість організації віддаленої роботи співробітників

        На деяких підприємствах частину співробітників працює віддалено, тому в таких умовах важливим аспектом буде можливість організації віддаленої роботи. Настройка займає кілька годин, після чого співробітник може працювати віддалено (навіть якщо постійні канали зв'язку будуть відсутні).

        Вартість впровадження і обслуговування

        Витрати будуть пов'язані з купівлею ліцензії, послугами впровадження та супроводу. Це потрібно враховувати. Отримати CRM безкоштовно неможливо. Для того, щоб оцінити можливості тієї чи іншої системи існують демо періоди (на 1-2 тижні), коли ви можете безкоштовно встановити і випробувати на практиці функціонал обраної СРМ. Оформити таку послугу ви можете в нашій компанії.

        Висновки

        Щоб не помилитися з вибором СРМ-системи, потрібно враховувати кілька основних критеріїв. Серед них не тільки вартість впровадження і обслуговування, але і можливості системи, її відкритість для модернізації і загальний функціонал. Лише ретельно проаналізувавши потреби підприємства і завдання, які потрібно вирішувати, можна правильно вибрати СРМ. Якщо ви не можете визначитися з вибором, то можна вибрати демо період тестування. Тобто вам буде доступна безкоштовна CRM система на певний термін користування. За цей час ви зможете оцінити весь функціонал і прийняти рішення. Для замовлення демо-версії і покупки CRM звертайтеся в нашу компанію.

        Потрібна консультація?

        Наші фахівці дадуть відповідь на будь-яке питання

        Задати питання
        Назад до списку
        Послуги
        Консалтинг
        Впровадження 1С: Підприємство 8
        Супровід 1С
        Абонентське обслуговування 1С
        1С ІТС - обслуговування програм 1С
        Оренда 1С
        Навчання 1С
        Відеоуроки 1С
        Супровід IT інфраструктури
        Продукція
        Програми 1С, BAS
        Ліцензії 1С
        Ліцензії BAS
        Прайс
        Компанія
        Про компанію
        Новини
        Статті
        Проекти
        Відгуки
        Співробітники
        Клієнти
        Партнери
        Вакансії
        Cпівробітництво
        Сертифікати
        Проекти
        Прес-центр
        Контакти
        (44) 303 99 50
        (50) 600 14 72
        Замовити дзвінок
        office@sitis.com.ua
        Київ 03022, вул. Васильківська, 34, корпус Б, офіс 217
        • Facebook
        • Twitter
        • YouTube
        © 2021 Всі права захищено
        Розробка сайту – Сайтплюс
        Замовити дзвінок
        Написати повідомлення
        Залишити відгук